، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

نمی دونم

1391/6/2 11:57
نویسنده : منتظر
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون الهی قربونت برم عزیز دلم چند روزه داداشم اومده  سرگرم دختر گلش بودم خیلی دوستش دارم و چقدر شیرینه   توی این ایام مبارک عید  خونه مامان جون بودم خیلی خوش گذشت مخصوصا پیش زهرای عزیزم که خیلی اواقات بغل خودم بود خیلی لوسه اصولا  فکر کنم چون دختره این قدر خودش رو برات لوس می کنه که خدا می دونه  الحمدلله عید سعید فطر رو هم  به چشممون دیدیم و خدا رو شکر  نماز عید رو به امامت مولام امام خامنه ای خوندیم خیلی لذت بخش بود خیلی ان شاء الله خدا قبول کنه   جمعیت زیادی اومده بود احساس می کردی قیامته و روز محشر  ادم احساس خوبی بهش دست می داد ان شاء الله خدا خودش ایشون رو حفظ کنه به حق مادرم حضرت زهرا(سلام الله)

 

 

الهی قربونت برم  خدا حفظت کنه خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زينب عشق مامان و بابا
31 مرداد 91 12:26
سلام عيدتون مبارك انشاالله هميشه سلامت و سرافراز در سايه ولايت باشيد
شاهده
31 مرداد 91 17:10
سلام آمنه جان قبول باشه انشالله نی نی تون هم سالم و سلامت باشه...برام دعااااااا کن عزیزم
زهره
31 مرداد 91 18:37
سلام آمنه جونم قبول باشه خانووووومی عیدت هم مبارک عمه خانوووم پس بگو سرگرم برادر زاده ت بودی که این طرفا پیدات نمیشد!!!
زهره
4 شهریور 91 21:10
آمنه جونم میدونی روزی چند بار به وبت سر می زنم؟ دختر چرا اینقد کم میای بالا؟ دلم برات تنگ میشه خب!!!!!!!!!!!!!
فرشته
5 شهریور 91 2:10
سلام خانمیییی کجاییییییییییییییی؟ چراخبری نمیگیریییییییییی؟