، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

انتظار

1391/6/5 8:54
نویسنده : منتظر
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عزیز دلم  قند عسلم تازه فهمیدم معنی انتظار چی هست  تازه فهمیدم  که چه قدر  ما ادم ها ادعا می کنیم منتظریم  البته نمی خوام به بقیه خدای نکرده توهین کنم اما حداقل اینکه تا حالا 313 نفر منتظر واقعی هنوز پیدا نشده  اگر پیدا شده بود حالا اقامون می اومد  می دونی چیه عزیزم  دیروز داشتم به این فکر می کردم که چه قدر منتظر ت هستم گاهی کاسه ی صبرم لبریز می شه  گاهی در فراق تو گریه می کنم   و تلاش می کنم تا تو بیای  و اغوشم را به لبخند زیبایت ببخشم خدای من  چه می شود  گاه در تصور وخیالم تو را احساس می کنم که چه زیبا  می خندی  و مهر مادری ام را نثار وجودت می کنم مهری که خودش به من عطا فرموده و تازه به این نکته پی می برم که  منتظر مولایم نیستم چرا که اگر بودم در فراقش ناله سر می دارم و می گریستم و لحظه لحظه انتظارش را می کشیدم  و لحظه ی ورودش را تصور می کردم اما عزیزکم  حال فهمیدم که هیچی نیستم و فقط طبل ادعای انتظار را به دوش می کشم

 

 

خدایا به حق فرزند شش ماهه ابا عبدالله(علیه السلام ) ظهور مولایمان را نزدیک بفرما و مارا از یاران ایشان قرار بده الهی آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
5 شهریور 91 12:33
هر لحظه که به یادت می افتیم فریاد میزنیم که آقا بیا! آقا بیا! اما می ترسم از لحظه ظهورت، میترسم از بودن در حضورت، می ترسم که صف طولانی گناهانم لبخند زیبایت را از من دریغ کند و من... آواره ای که همه عمر فقط ادعا کرده و مدعی بوده در کوچه پس کوچه های غربت آخرالزمان گم شوم و ... اما، این کابوس و خیالی بیش نیست، من عاشقانه تو را فریاد میزنم و تو را میخوانم، حتی اگر لحظه ای لبخند زیبایت را از من دریغ کنی به سمت تو و به سوی تو می آیم و آنچنان در رکابت جانفشانی خواهم کرد تا مرا به تکان دادن سری هم که شده قبول فرمایی. همه جان و روح و بود و نبودم فدای تو و پدران پاک تو! بیا که دل دیگر تاب دوری ندارد
فرشته
5 شهریور 91 20:17
الهی آمین خیلی شرمنده مولا هستم
زهره
5 شهریور 91 21:00
سلام چه عجب تشریف آوردین خانوووووم! عزیزم حال و روز همه ی ما اینطوریه ای کاش منتظران خوبی بودیم......آه.......... انشاءالله خدا به زودی دامنتو گل گلی کنه و طعم شیرین مادر شدن رو بچشی نمی دونم علت چیه ولی هر چی که هست امیدوارم به خوبی پیگیریش کنین و نا امید نشین. مواظب خودت باش خب؟؟!!
مامان هانیه
7 شهریور 91 22:48
سلام
فرشته
8 شهریور 91 12:27
سلام خانمی کجایی؟سرنمیزنی به ما