، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

عزت نفس

1391/5/24 10:54
نویسنده : منتظر
102 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  کوچولوی مامان اعصابم خیلی خورده   از بعضی تبعیض ها

از بعضی  ............ ادم نمی تونه هر حرفی هم بزنه اما من به خدا واگذارشون کردم  و حقم رو ترجیح می دم توی اون دنیا بگیرم چون حداقل  چند هزار تومان ارزش اینو نداره که خودم رو به خاطرش کوچیک کنم و عزت نفسم رو خورد کنم  خدایا کمکم کن تا بتونم به کشورم و به دینم خدمت کنم نمی تونم خیلی چیز ها رو بنویسم  اما خدایا  هر کس لیاقتش رو داره به پست و مقام برسون و هرکس نداره تو خودت بهش رحم کن و از گردونه قدرت خارجش کن

این عکس هم اصلا ربط به موضوع نداره اما دلم خواست بزنم 

مامان جان کی میای پیشم خیلی دوستت دارم  و دارم پر پر می زنم برای بودنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

فرشته
24 مرداد 91 18:05
خانمی انشالله خداکمکت میکنه توکل برالله
شاهده
25 مرداد 91 18:02
سلام عزیزم بیخیالشون و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما... افرین به ایمانت التماس دعا
مامان نفس طلایی
27 مرداد 91 23:43
واقعا خیلی ها جای ناحق نشستن اما خدا رو شکر خدا رو داریم که صاحب حقمون باشه
به عشق ابالفضل
28 مرداد 91 2:30
سلام خانمی اگر ممکنه به ما سر بزنید وبه ابوالفضلم رای بدین برای مسابقه نی نی خواب الود/ممنونم http://ghandoon.niniweblog.com/post51.php
زهره
28 مرداد 91 13:02
کجایی دختر انگار دلت خیلی گرفته که به وبلاگتم نمیای برسی!؟
فرشته
29 مرداد 91 13:07
سلاااااااام خانمی عیدت مبارک التماس دعااااااااااااا