، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه النبی

التماس از بهترین ها

1391/12/13 15:37
نویسنده : منتظر
645 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا تو که قادر متعالی

تو که کن فیکون می کنی  تو را قسم می دم  چه جوری التماست کنم که قبول کنی چه طوری با این قلبپر از گناهم دعا کنم که از من گنهکار قبول کنی خدایا چه جوری تو رو مناجات کنم که قبولم کنی که صدام رو بشنوی و اجابت کنی خدایا دلم شکسته  خدایا فقط تو رو میخوام یه لحظه فقط یه لحظه به این التماسها نگاه کن

 خدایا فقط یه لحظه

چه کار کنم که صدام را  بشنوی  چه کار کنم

خدایا التماست میکنم

 خدایا به پات می یفتم

خدایا تو رو به ابروی همهی ابرو دارها قسم می دم خدایا تو رو به هر کی دوست داری قسم می دم

خدایا دستم رو ببین

ببین که چه قدر خالیه

ببین که چه قدر مسکینم

ببین که چه جوری ام

 خدایا مگه دوست نداری من رو تو ناتوانی در برابر خودت ببینی

بیا منم بنده ی گنهکارت

 منم اون عاجزی که نفس کشیدنش هم به خودش بند نیست

بنده ای که هیچ گونه قدرتی در دفع  ضرر ها نداره و هیچ قدرتی در جذب نعمت ها ندارم

و این ها  همه  یعنی من بی تو هیچم و با تو همه چیز خدایا تو که دوست نداری بنده هات در غم باشند می دونم از مادر مهربان تری می دونم که از همه بهتر و بیشتر مصلحت و حکمت ادم ها رو می دونی ولی خودت خوب می دونی که خودت گفتی دعا کن

حتی 

دعا قضای محکم رو بر می داره

خدایا به اعتبار حرف خودت دعا می کنم به اعتبار حرف  محبوبت دعا می کنم گاهی به خودم می گم  اصرار نکنم و اصلا ولش کن دعا نمی کنم اما توان دیدن قلب شکسته خواهرم رو ندارم

وقتی این حالت اون رومی بینم دلم کباب می شه خدایا دل شکسته خدایا قلبم شکسته تو که قادری تو که توانا بر هر چیز هستی خدایا تو که به حضرت زکریا در پیری یحیی را بخشیدی تو که به حضرت ابراهیم اسحق رو دادی و تو که به حضرت مریم حضرت مسیح رو بخشیدی

خدایا تو که هر ان اراده کنی همون می شه خدایا  هنوز امید وارم که خودت بهش بدی هنوز امید وارم تو بهش عطا کنی و دل شکسته اش رو التیام ببخشی و تو غربت اون فرشته ی ناز  و انیس و مونسش بشه خدایا

دل من هم شکسته خدایا درکش می کنم شاهده رو شبنم رو نجمه رو و هر کی در دوری از فرزند اغوشش  پر از عطش فرزنده

خدایا تو که حکیم و  متعالی تو را به همه ی بندگان مخلصت قسم می دهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)