، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

شهادت

1391/5/19 12:36
نویسنده : منتظر
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم  دلبندم کلی برات حرف دارم   می خوام دیگه اونی که هستم نباشم می خوام عزم و اراده ام رو قوی کنم برای بهتر شدن برای بندگی بهتر  دیشب صحبت های مادر شهیدان فرجوانی خیلی متاثرم کرد  خیلی ناراحت شدم  از این همه غفلت از این همه رخوت و سستی   چه طور یه عده می شن حاج اسماعیل فرجوانی که روز شهادتش رو هم می دونه و مادرش رو اماده می کنه   اما ما کجائیم توی کدوم  روزمره گی به خواب غفلت رفتیم و از بهترین سرمایه زندگیمون  یعنی عمرمون  استفاده کافی رو نمی بریم  و همین طور در حال گذر به  چی هستیم  به کجا چنین شتابان دنبال چی هستیم به چی می خوایم برسیم  یعنی خدایا عاقبت ما مرگ در راه خودت می شه یا نه ایا خون ما لیاقت  فدا شدن در راه ولایت و اسلام را داره یانه خدایا شیرینی و حلاوت زیبای شهادت رو نصیبمون کن  و کمکمون کن  بتونیم به  از اولیاءت باشه خدایا امشب شب قدر  هستش  نمی دونم میشه مقدرات خودمان را با ناله و عجز به درگاهت عوض کنیم و مسیر زندگیم رو با یاری تو عوض کنیم و ان باشد که تو راضی باشی خدایا اگه تو بخوای میشه من کی باشم  خدایا در این شب های پر از نور و معنویت و در این شب های  پر از لطف و احسان و کرمت  ، رحمت بی انتهایت را بر ما بندگانت جاری کن  و مارا از منتظران مولامون (علیه السلام ) قرار بده الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

فرشته
19 مرداد 91 15:18
آمین یارب لعالمین... مارو دعاکن
زهره
19 مرداد 91 16:53
الهی آمین
شاهده
20 مرداد 91 11:05
سلام امنه جونمی عزیزم طاعات و عباداتت قبول عزیز دلم...انشالله که بتونیم حداقل یذره بهتر از قبل بشیم...راستی خانومی وب هیئت چی شد؟؟؟ جلسات قرآنی چی شد؟؟؟ این یه بهونه ای میشه که همتون رو ببینم...
مامان نفس طلایی
21 مرداد 91 3:33
چه زیبا نوشتی .. چقدر دلم غم داره از روزمره گی هاااا ... خدایا فرجی ..... از وبلاگ مامان مهربان فاطمه باهاتون اشنا شدم با اجازه و با افتخار لینکتون می کنم ... التماس دعا
فرشته
21 مرداد 91 13:32
سلام عزیزکجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خبری ازت نیست

------------
چند بار مطلب می نوشتم و بعد اینترنتم قطع می شد دیگه وقت نمی کردم بنویسم برای همین مدتی طول کشید

پروانه
21 مرداد 91 16:51
سلام خواهر جان خوبی؟وبلاگ خوشکلی داری ان شاالله به زودی عکس یه نی نی خوشکل رو بذاری بالاش.ایام شهادت آقام امیرالمومنین(علیه السلام) رو تسلیت میگم این ایام خیلی مارو دعا کنی ها! مخصوصا" امشب که شب قدره برای نی نیم هم خیلی دعا کن دعا کن سالم و صالح و خوشکل باشه دلم برات تنگ شده . سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک میگم ان شاالله زیر سایه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) سال های سال زندگی علوی و فاطمی داشته باشید و خداوند بهتون فرزندانی حسینی و زینبی بده .مواظب خودت و تمام خوبی هات باش التماس دعا