، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

سالگرد ازدواج

1391/5/17 13:22
نویسنده : منتظر
118 بازدید
اشتراک گذاری

 دلبندم 19 مرداد سالگرد ازدواجمونه  روزی که فکر می کنم خدا نظر لطفشو بهم خیلی بیشتر از قبل بهم داشت  همیشه خدارا شکر می کنم که همسر مهربان و دلسوز و با ایمانی خدا بهم داده  و اون رو از لطف امام حسین(علیه السلام) می دونم  خدایا شکرت ممنونم  نمی دونم چی  براش بخرم می خوام سوپرایزش کنم  خیلی کفش احتیاج داره اما خب نمی شه  که من تنهایی براش بخرم تازه دوست دارم براش یه کیف چرم هم بخرم نمی دونم پولم می رسه یانه اخه خیلی گرونه اما خیلی خوشحال می شه دوست دارم یه جشن حسابی هم بگیرم اما شهادت مولام امیر المومنین (علیه السلام ) هست  اما فکر کنم خریدن هدیه مشکلی نداشته باشه ان شا ءالله در پناه خدا بتونیم سربازی مولایم صاحب الزمان (علیه اسلام ) را کنیم به امید آن روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

شاهده
17 مرداد 91 16:35
عزیییییزم انشالله زیر سایه ی آقا امیر المومنین باشید و به پای هم جوون بمونید...خوب اگه کفش احتیاج دارن با هم برید بخرید...اینجوری احساس می کنن که به سلیقه شون هم اهمیت دادین...هر جور صلاح می دونی گلم فقط یه پیشنهاد دادم شرمنده قصد فضولی نداشتم...
امشب خیییییییلی دعام کن

--------------
ممنون از لطفت شاهده جون باشه چشم حتما براش کفش می خرم
فرشته
18 مرداد 91 13:56
خانم گلم انشاالله زیرسایه آقا امام زمان(عج) زندگی خوش وپربرکت وهمراه باکوله باری ازمعنویت داشته باشید


---------------
ممنون از لطفت
فرشته
18 مرداد 91 15:26
عزیزم 19مردادشاهده جون میره آزمابشگاه بیایدباهم برای حاجتش زیارت عاشورابخونیم قربون محبتت بسم الله
زهره
19 مرداد 91 0:23
سلام عزیزم مبارکتون باشه
من برای روز مرد یه ابتکار جالب به کار بردم به شما هم پیشنهاد میکنم،
رفتم یه دسته گل رز قرمز گرفتم و یه دونه رز مصنوعی لمسی هم توش گذاشتم و روی کارت دسته گل نوشتم تا زمانی که آخرین گل پژمرده بشه دوستت دارم
ایده جالبی بود چون اون گل لمسی هیچ وقت پژمرده نمیشه
انشاءالله در پناه حق خوشبخت باشیدو
مهرتون روز افزون

----------------------
فکر خوبیه ممنون از لطفت

زهرا
19 مرداد 91 13:04
سلام اجی
خوبی؟؟؟
به سلامتی....افرین...عالی درست کردی..
ایشالله موفق باشی
به داداش هم سلام برسون
التماس دعا مخصوص تو ای شب ها
یاحق

-------------
ممنون عزیزم خیلی هم خوب نشده اما ممنون از لطفت

در انتظار....
23 شهریور 91 23:13
من فوضول... تا انجا امدم. اخییییییییییییییییییی خدا همیشه در کنار هم خوشبختتون کنه. نی نی هم میاد.بعد هی میاد غر می زنی نمیذاره ما تنها باشیم. می دونم. دست خودته؟؟؟اخیییییییییییی.همیشه با هم.
در انتظار....
23 شهریور 91 23:15
من اینقدر کفش خریدن دوست دارم. هدیه کیف و ساعت و عطر