، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

هیئت محبان حضرت زهرا(سلام الله)

1391/5/17 10:02
نویسنده : منتظر
124 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیشب بابایی اومد پیشم خیلی دلم براش تنگ شده بود و با هاش برام عیدی ماه رمضا ن رو برام اورد از طرف مامان بزرگ مهربونت ( یعنی مادر شوهرم) خیلی دوستشون دارم ان شاءالله خدا بهشون سلامتی و عزت بده  دیگه قراره امروز بعد از 6 روز بریم خونه خودمون اخه من تو این چند روز خونه ی مامان بودم  خیلی ناراحتم خیلی  ، آخه امروز روز 18 ماه مبارک رمضانه  و  و امشب شب قدر و من هنوز اندر خم یک کوچه ام خدایا کی منو برای خودت می بری و برای خودت انتخاب می کنی  خسته شدم از این همه دوری  از این همه غفلت  از این همه روز مره گی  یعنی روزی میشه که بهم افتخار کنی و جلوی فرشته هات بهم مباهات کنی  یا خدای نکرده  از وجود من شرمت می شه  نمی دونم امید وارم روزی برسه که وقتی مولام امام عصر (عج)  پرونده اعمالم رو میبینه لبخند زیبایی روی لبان مبارکش بشینه   و دلش شاد شود نه اینکه ................. خدا اون روز را نیاره

 خدایا می خوام یه تصمیمی بگیرم و دوست دارم با همه ی بچه هایی که باهم تو این سایت دوست هستیم و دوست می شیم   کار بزرگ جهاد با نفس رو  مثل مراقبه و یا محاسبه شروع کنیم نمی دونم چه جوری ؟بچه ها اگه کسی پیشنهادی داره خوشحال می شم  نظراتتون رو بفهم اصلا بچه ها بیاید توی نی نی وبلاگ یه هیئت   بزنیم به نام هیئت محبان حضرت زهرا ( سلام الله )  و یه کار هیئتی و بسیجی  نظرتو ن چیه  ؟ هرکی موافقه بسم الله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

شاهده
17 مرداد 91 10:05
عزیزم چشمت روشن خانومی انشالله زیر سایه خانوم فاطمه زهرا باشید...خیلییییییی پیشنهادت عالیه به نطرم باید بریم زیر نطر یک استاد راه...رشته ام ادیان و عرفانه توو این مسانل تنهایی نمیشه رفت جلو البته اگر منطورت سلوکه...ولی اگرمنظورت یه برنامه ریزی یا چله نشینیه ....ولی بازم نیاز به استاد داره
شاهده
17 مرداد 91 10:07
در مورد هیئت کاملا موافقم میشه توو وب از جلسات اساتید یا نکات اخلاقی و عرفانی گذاشت احادیث و لینک های مفید عاااااالیه از همین الان شروع کنیم و بسم الله بگیم بسم الله
مامان امیر حسین کوچولو
17 مرداد 91 12:12
سلام خسته نباشید امیدوارم که موفق باشید اومدم اینجا که بگم اگه لایق دونستید منم تو هیئت محبان حضرت زهرا (سلام الله)عضو کنید ممنون.
زهره
17 مرداد 91 12:22
سلام عزیز دلمدل منم برات خیلی تنگ شده خوشحالم که دوباره دور هم جمع شدیم البته اینبار توی یه فضای مجازی در مورد مجاهده با نفس که فرمودی پیشنهاد من اینه که فصل اول کتاب چهل حدیث حضرت امام (ره)رو بخونیم چون راهنمایی فوق العاده خوبی برای شروع تزکیه فرموده ن. دوس دارم ببینمت عزیزم
فرشته
17 مرداد 91 15:35
سلام خانم گلم انشاالله حاجتت رو ازخدامیگیری
ایده زیبایی دادی موافقم دوست خوبم


------------
دست حق یارتان
شاهده
17 مرداد 91 16:32
سلام عزیزم چند نفر از خانوم ها اعلام آمادگی کردن...انشالله که خیره...هر زمان که صلاح دونستی وبلاگ رو بساز
بنده هم با نظر زهره خانوم موافقم ولی سلوک رو باید با آثار یک استاد شروع کرد تا تشویش قلوب ایجاد نشه ممکنه شخص دیگری بخواد با آثار علامه حسن زاده و یا آیت الله صمدی آغاز کنه...سالک نباید از چند استاد پیروی کنه...اگر سلوک می خوایم بکنیم باید با هم هم صدا و هم رای باشیم


-----------------
راست می گی باید با هم فکری هم کاری بکنیم اگه پیشنهادی داری بگو
مامان مهربون فاطمه
17 مرداد 91 18:48
سلام.نه بابا ههنوز هیچی نشده راه افتادی..ایوالله .منم هستم.مثل همون روزا...راستی سالگرد عقدتون مبارک و چشمت هم روشن


------------
ممنون عزیزم از این که به وبلاگم سر زدی خیلی خوشحال شدم دعا کن بتونیم دل مولامون رو شاد کنیم اگه ایده ای داری حتما بگو
مامان هدی سادات
17 مرداد 91 19:23
سلام:
ما هم هستیم...

موفق باشید.
التماس دعا


------------
ان شاءالله در صف یاران امام زمان(علیه اسلام)
به عشق ابالفضل
18 مرداد 91 14:41
سلام دوروزی بود که داشتم به یه چیزی تو همین مایه ها فکر میکردم یه فرهنگ سازی اینترنتی فرهنگ اسلامی و مهدوی در فضای مجازی /مطمئنن ایده ی شما میتونه عالی باشه برای تربیت نسل های آینده باید اول مادران به خودسازی بپردازند.به امیدروزی که بتونیم سرازای لایقی تقدیم رهبرو انشالله صاحب الزمان (عج)کنیم. به برکت این روزها وشبها:یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
توکل بر مهربانترین

----------------------
ممون از نظر و لطفت و از اینکه بتونیم پا به پای هم جز زنانی باشیم در رکاب ولایت و مولایمان

مامان پسرا
18 مرداد 91 16:12
سلام! میگم شماها که پایه این بیاین یه هیئت برای بچه ها راه بندازیم. توش راجع به تربیت دینی حرف بزنیم. تبادل نظر کنیم. موافقین؟ اگه خوبه تو وبلاگم نظر بذارین لطفا.
مصی
18 مرداد 91 22:23
سلام دوست عزیز
راستش من تابحال توی هیچ هیئتی شرکت نداشتم
اگه منو هم لایق دیدید عضو کنید
امیدوارم موفق باشید


---------
ان شاءالله داریم عضو می گیرم چشم رو چشمم ان شاءالله حضرت زهرا (سلام الله) لایقت دونستند که مطلب رو دیدی عزیزم
مامان علی اکبر
23 مرداد 91 10:44
سلام پیشنهاد خیلی خیلی خوبیه،انشاالله حضرت زهرا کمکتون میکنه.
مامان علی اکبر
23 مرداد 91 10:46
راستی به وبلاگ پسرم بیاید خوشحال میشم. اگه موافق با تبادل لینک هستید برام کامنت بذارید. یا علی