، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

دلتنگی

1391/7/15 15:19
نویسنده : منتظر
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

داره خیلی بهم فشار میاد  نمی دونم احتمال می دم از کم بودن توکل وایمان به خداست جدیدا خیلی زود اشکم در میاد  خیلی زود گریه می کنم   البته گریه زود ارومم می کنه اوما دوباره همون اش و همون کاسه

نمی گم به خاطر چیه اما می دونم نباید اینقدر ضعیف باشم باید ایمانم رو قوی تر کنم ما ادم ها خیلی زود  ممکنه نعمت هامون رو فراموش کنیم و و مدام یاد نداشته هامون می افتیم  و این خیلی بده خیلی دلم برای حرم امام حسین(علیه السلام )  تنگ شده  خیلی  دلم می خواد برم به امام حسین گفتم  دلم می خواد سا تحویل پیشش باشم  وقتی می رم اونجا ارامش عجیبی پیدا می کنم احساس می کنم هیچ غمی توی عالم ندارم  و همین که پیش آقام هستم اروم می شم و برام کافیه

بچهها برام دعا کنید خیلی به دعاهاتون احتیاج دارم    کاش الان تو حرم امام رضا (علیه السلام)  بودم زار زار گریه می کردم  الان هم چشمام پر از اشکه و اشک رو خیلی دوس دارم امام رضا(ع)دلم برات خیلی تنگ شده بطلبم دیگه  طاقتم  تموم شده خسته شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)