، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

همین جوری

1391/7/13 8:23
نویسنده : منتظر
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان عزیزم

الهی که خدا همتون رو حفظ کنه و زیر سایه امام زمان (عج الله) باشید دلم برا همتون خیلی  تنگ شده دوست داشتم یه روز همه دور همه جمع بشیم  وهمتون رو ببینم

یاد ایامی که گذشت به خیر یادتونه  اتاق 117  رو  یادتونه  چه روز هایی داشتیم  الان همتون دیگه حسابی درگیر زندگی و بچه و شوهر و نوه و نتیجه شدید ماشاالله

دیروز اصلا حالم خوب نبود می خواستم کلی براتون بنویسم  و باهاتون حرف بزنم  اما دلم نیومد خیلی ناراحتتون کنم  اما امروز خدا روشکر حالم خوبه و کیفم کوکه

ممنون از این که به وبلاگم میاید و بهم سر می زنید  خیلی خوشحال هم می شم که برام پیام می زارید  البته من هم هر روز به وبلاگتون میام و همهی مطالب قشنگتونرو می خونم از آقا ابوالفضل کوچولو گرفته تا فاطمه خانم  و یا زهره خانم که حسابی برای خودش کدبانو شده  با با ایول دست مریضا خوش سلیقه ای به پا نبرند خب خواستم بگم به همتون سر می زنم به شاهده جون به  همه  همه  که  حاا اگه بخوام اسمشون رو ببرم فکر کنم  خیلی بشه  خواستم بگم منم وبلاگم رو اپ کردم که مدام زهره خان نگه تنبل چرا اپ نمی کنی  حالا خودش دیر میاد الیته خودش بنده خدا می گه منم دیر میام حالا ولش کن همتو رو خیلی دوس دارم به پروانه جون هم بابت این نی نی خوشکلش  که خدا بهش داده هم تبریک می گم البته تلفنی گفتم اما ان شا ئ الله خدا بهش ببخشش  و سرباز امام زمان(ع) بشه خب دیگه بسه  منتظر نی نی های دیگه هم هستیم که اگه اومدند به مادراشون تبریک بگیم خدا نگهدار یاعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)