، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

دلنوشته

1391/7/29 12:55
نویسنده : منتظر
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

کاش می شد همه چیز و همه حرفی رو اینجا نوشت اما نمی شه احساس می کنم وجود تو من رو به خدانزدیک تر کرده  عزیز دل مامان  نمی دونم کی می خوای بیای پیشم  ایاهنوز باید انتظار بکشم یا نه  انتظاری که با تمام سختی هاش  خیلی پربرکته  البته امید وارم    صبرم  لبریز نشه و خدای نکرده از این امتحان مردود نشم الهی امین

خدایا  خدای مهربانی ها  خدایی که اگاه و عالم و قادر به همه چیز هستی  خدایی که گاهی با ندادن نعمت ها و رحمت ها  و یا با دیر دادن انها  می خوای  بنده ات رو به خودت نزدیک تر کنی  نمی دونم چی بگم  خیلی چیز ها تو دلم هست که  نمی شه بیان کرد و نمی شه گفت و مثل یه رازه بین من و تو   و تو خودت خواستی که  این درد ودل خصوصی بین من  و تو بمونه  و بشه یه راز مهربانا فقط می تونم بگم من به مهربانی تو می نگرم نه به گنهکاری من  دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم  و امید وارم همیشه دوستت داشته باشم و هیچ گاه مرا به حال خودم  نگذاری

بچه های عزیز می دونم خیلی وقته وبلاگ رو به روز نکردم اما هر حرفی نمی تونم بنویسم راستی یه سوال داشتم بچه ا چه جوری می تونم حرف های وبلاگ رو رمز دار کنم اگه کسی می دونه  لطف کنه بهم بگه ممنون می شم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)