، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

توکل باید کرد

1391/5/16 14:28
نویسنده : منتظر
178 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم عزیز دلم   بابایی  الان 6 روزه  که ندیدمش اخه رفته اهواز دلم براش خیلی تنگ شده  عزیز دلم اون هم خیلی دوستت داره اما به روی خودش نمی یاره  که من اذیت نشم و مدام بهم میگه توکل کن به خدا  بسپارش به خدا راست میگه اما ما ادم ها مشکلمون اینه که فکر می کنیم ایمان داریم اما موقع عمل که میشه اون موقع هست که خودمون رو نشون می دیم خدایا  بهم تقوی بده  تنها چیزی که می تونه ارومم کنه و من رو به خودت نزدیک کنه  خدایا قلبم رو به خودت مطمئن کن دوستت دارم و ازاینکه من رو مورد عنایت و لطفت قرار دادی ممنونتم

می دونم تو هم منتظری بیای تو دلم  عزیزم تو قلبت پاکه و به خدا نزذیک تری برا مامان بابا دعا کن تا توفیق  ورودت رو پیدا کنن  خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شاهده
17 مرداد 91 9:39
سلام عزیز دلم نبابا مومنم کجابود خواهر به زور میشه بهم گفت مسلمون یاهو مسنجر داری تا با هم صحبت کنیم؟ منم خیییییییییلی دوست دارم تا با شما بیشتر اشنا شم دوستای خوب و با ایمان رو نباید از دست داد


------------
شکسته نفسی می کنی عزیزم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
5 شهریور 91 12:08
به به! خوشحالم از آشناییتون. انشااله به حق خداوند همه زیباییها یه نی نی خوشگل و سالم و صالح میاد تو بغلتون. خواهری، از امامزاده سید محمد فرزند امام هادی (ع) که مقبره شون نزدیک سامراست یه نی نی کوچولوی خوشگل بخواه. یکی از امامزادگان مقرب و عموی امام زمان هستن. در وصف حسنات و مستجاب الدعوه بودنشون روایتها داریم. چند نفر رو میشناسم که ایشون رو واسطه قرار دادن و خدا نظر لطفشو نثارشون کرد. البته من اعتقاد دارم آدم همه چی رو زوری نباید از خدا بخواد مسلما حکمتی توشه که حتما هم به نفع ماست. بخصوص شما با این اعتقادات بالا و روح معنویی که دارین خدا خیر و صلاحتون رو بیشتر میخواد. کاش میشد از نزدیک ببینمتون. خوشحال میشم بیاین و یه سر به وبلاگ کوشمولوهای ما بزنین و لینکمون کنین: یاسمین زهرا یکسال و سه ماهه(یاس من زهرا) yasaminzahra-pouryasin,ir محمد کوچول خوشگلم 6 ماهه (گل محمدی من) nini91-akbari.niniweblog.com اینم آدرس وبلاگ خودم: khaleh-hoda.niniweblog.com