، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

یه حس خوب

1391/6/27 10:50
نویسنده : منتظر
128 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به عزیز دل مادر قربونت بشم  چه کار می کنی یه حس خوب دارم الحمدلله

چی هست نمی دونم و برای چیه هم نمی دونم  اما دارم صبر می کنم  نمی دونم شاید صبر یه حس خوبه

شاید  شاید تو خودت می دونی نمی دونم امید وارم این حس خوبم مال اون چیز نباشه  که فکر می کنم  اما شاید هم طبیعیه اخه هر کاری یه پیامد هایی داره و این حس خوب هم نتیجه این پیامده

اصلا ولش کن  دلبندم قربونت برم دوس دارم  خیلی خوب بار بیای دیروز با مادر شوهرم داشتم حرف می زدم  و داشتم با هاش درد و دل می کردم  و خیلی خدا را شکر می کنم که درکم می کنه   بعد از صحبت با هاش خیلی اروم شدم  از این کهاینقدر من رو به صبر دعوت می کنه خوشحالم  کلی هم تشویقم می کنه به اینکه خیلی مراقبه داشته باشم و بتونم سرباز خوبی برای امام زمان باشم  تا لیاقت مادری فرزندانی رو پیدا کنم که باقیات و صالحات باشدو سرباز امام زمان  بشن  یادمه وقتی مجرد بودمبرای اینکه مادر شوهر خوب داشته باشم خیلی دعا کردم جوری که با خودم می گفتم نکنه مادر شوهره خوب باشه اما شوهرم نه

اما بعد با خودم می گفتم اگه مادر ش خوب باشه فرزندش رو هم خوب  تربیت می کنه و واقعا هم همینطور دوتاشون خیلی خوبند  البته ناگفته نماند پدر شو هرم هم خیلی خوبه خدا همشون رو حفظ که 

گاهی با خودم فکر می کنم خدا چه قدر نعمت داده بهم اما   اما  ما انسان ها چ قدر زود یادمون می ره و یاد نداشته هامون  می افتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

باران در انتظار....
27 شهریور 91 17:28
عزیزم.خدا را شکرررررررررررررررررر.ان شالله حس خوب به فعل خوب تبدیل بشه...
باران در انتظار....
27 شهریور 91 17:30
قربونت برم.کلمه انسان از انس به معنای فراموشی میاد...قربون خدا برم که می دونستند این خصوصیت ادم را که بسیار نا سپاس و فراموشکار هست.ولی باز در رحمتش را به روی ما نمی بنده...
زهره
27 شهریور 91 19:34
همین طوره که میگی