، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

بسم الله

1391/5/16 14:19
نویسنده : منتظر
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به نام مهربانترین عالم  که خیلی دوستش دارم راستش این اولین دلنوشته ام هست که می خوام بنویسم نمی دونم از کجا خاطراتم رو شروع کنم اما این وبلاگ را بانام مادرم حضرت زهرا (سلام الله ) شروع کردم تا ادامه دهنده راهش با شم نمی دونم می تونم یا  نه اما با یاری  او بسم الله

ثبت خاطراتی برای ورود فرزند دلبندم که عاشقانه دوستش دارم   و ان شاءالله مورد نظر و لطف اهل بیت قرار بگیره  و در سایه رحمت الهی بزرگ شود و پرورش یابد و سربازی از سربازان ولایت امام عصر (عج) باشد به امید ان روز که شرمنده مولایم نباشم

عزیزکم دوستت دارم و منتظر ورودت هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دخملی
15 مرداد 91 13:22
خوش اومدی
دخملی
15 مرداد 91 13:23
دخملیـــــــــــ شکلکــــــ
15 مرداد 91 13:24
وب شکلک تقدیم به همه دوستای وبلاگیمون
شاهده
16 مرداد 91 14:47
سلام عزیز دلم چقدر خوب کاری کردی اومدی...اینجا یه فضای دیگه ایی داره انشالله که بحق مادرمون زهرا حاجت دلت رو بگیری