، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

مي نويسم تا يك لحظه هم حرف آقا روي زمين نماند

1391/6/23 11:55
نویسنده : منتظر
110 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

روايتي خواندني از شهيد سپهبد صياد شيرازي:

 

مي نويسم تا يك لحظه هم حرف آقا روي زمين نماند

 تو شايد حرف هاي آقا رو سخنراني تلقي كني، اما براي من اين حرف ها سخنراني نيست، دستوره. از همون لحظه اي كه مي شنوم، تكليف به گردنمه كه .....

 
 روايتي خواندني از اطاعت پذيري محض شهيد سپهبد علي صياد شيرازي از مقام معظم رهبري عنوان مي شود:
عيد غدير بود و براي تبريك خدمت آقا رسيده بوديم. درجه ي سرلشكري صياد را هم ابلاغ كرده بودند. موقع مراسم من كنار صياد بودم. وقتي آقا صحبت هايش شروع شد. او دفترچه اش را از جيبش بيرون آورد و شروع كرد به نوشتن. تا آخر مراسم همينطور مي نوشت.

وقتي مراسم تمام شد، در راه برگشت از او پرسيدم:"حاج علي! موقع سخنراني آقا چي مي نوشتي؟" گفت:"خب معلومه، صحبت هاي آقا رو يادداشت مي كردم." گفتم:"صحبت هاي ايششون رو كه تلويزيون پخش مي كنه." گفت:" نه ديگه؛ شما خونده اي، نه؟" گفتم:"بله، ولي چه ربطي داره؟" گفت:"ببينم مگه اجراي امر فرمانده براي ما لازم نيست؟" گفتم:"چرا، لازمه." گفت:"تاخير در اجراي امر فرمانده هم براي ما زشته، نه؟" با بي صبري گفتم:"بله زشته، ولي من جوابم را نگرفتم." گفت:"خيلي خب من كه بايد از صحبت هاي آقا يادداشت بردارم، ديگه چرا منتظر اخبار ساعت دو بشم؟ همون موقع يادداشت مي كنم، بعد توي فاصله اي كه مي نشينم توي ماشين، اين صحبت ها را به دستور العمل تبديل مي كنم. وقتي به ستاد كل رسيديم، مي دم اونا رو تايپ كنن و بعد هم مي ره براي اجرا. تو شايد حرف هاي آقا رو سخنراني تلقي كني، اما براي من اين حرف ها سخنراني نيست، دستوره. از همون لحظه اي كه مي شنوم، تكليف به گردنمه كه امري رو كه از فرمانده ام گرفتم بايد اجرايش كنم. براي همين تا موقعي كه به ستاد كل برسم، وقت رو تلف نمي كنم..."
برگرفته از كتاب دلم برايت تنگ شده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

باران در انتظار....
23 شهریور 91 23:04
عزیزکم. نوشته ات بزرگتر قالبتونه.متن ناقص پیدا می شه.یه قسمتی از اون زیر قالب هست... ولی از همین مانده اش بگم که وقتی ما دستورات خدا را می ذاریم زمین...دیگه چی می تونیم بگیم؟؟؟
زهره
25 شهریور 91 8:28
سلام عزیزم خوبی؟ مطالب ویژه شهدات عالین. ممنون که بردیم توی اون حال و هوا