، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

هوای نفس

1391/6/23 9:39
نویسنده : منتظر
93 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم مدت هاست  دارم به مقوله ی زیبای شهادت فکر می کنم  و در زندگی نامه و خاطرات شهدا سیر می کنم نمی دونم شاید  یادم بمونه و یاد بگیرم چه طور می تونم مثل اون ها بشم وقتی می بینم اون ها برای رسیدن به معبودشان چه ها که  می کنند اما ما چه فقط پیرو هوای نفس خویشیم خودمان  رو گول می زنیم که داریم زندگی خوبی می کنیم وقتی خودم رو نگاه می کنم و اگه بخوام اینطوری ادامه بدم  عاقبتم رو  خودم می دونم اما باید فکری کرد  نظر شما چیه شما هم با این روند زندگیات موافقید یا نه  اگه اینطوری ادمه بدید خودتون عاقبت خودتون  رو چی ارزیابی می کنید؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
23 شهریور 91 9:57
امیدوارم خدا خودش عاقبتمون رو بخیر کنه و یه تحول عمیق و همیشگی در زندگیم به وجود بیاره
در انتظار....
23 شهریور 91 22:53
سلام... باران هستم. در کامنتهای خصوصیم مطمئنم که ادرس وب داده بودم.معمولا نمی نویسم.عادته.علتش را بعدا می گم... مطمئن باش خداوند سمیع هستند... می شنوه.ماشاللللللللللللللللللللللله دلش بزرگه
در انتظار....
23 شهریور 91 22:57
خانم خصوصی دارید...


---------------------
یعنی چی منظورت رو نمی فهمم
باران در انتظار....
23 شهریور 91 23:01
راستش من خودم حس می کنم روند خیلی بدی داریم.یعنی من فکر می کنم مسلمونی ما تو مایه های مسلمونی مردم دعوت کننده امام حسین به کوفه هست.پاش بیافته همه بهووووووووووووووونه داریم.اونم بهونه هایی که انها می گند عجب متاسفانه خودم دیگه حوصله خوب بودن ندارم.کار بدی نمی کنما.ولی پیشرفتی هم ندارم برای جلو رفتن. انوقت حضرت علی می گند از ما نیست کسی که دو روزش همانند هم بگذرد... انوقت تو اکثر نوشته ها می خونم که از روزمره گی می نالیم.خب این سخن با این نوشته ها. تکلیف چیه؟گریههههههههههههههههههههه به حال خودمون.