، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

صبر

1391/6/25 10:48
نویسنده : منتظر
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم  نفسم خوبی دیروزخیلی دلتنگت بودم نمی دونم چرا خیلی خیلیگریه

خیلی هم فکر کردم به نشانه هایی که خدا برای تو بهم داده  فهمیدم می خوای حالا حالااسمونی بمونی  و خوش بگذرونی  و من رو هم کمی  صبور کنی  می دونم این ها همش امتحانه  به نظر من صبر یکی از سخت ترین امتحان های الهی  و شاید شیرین ترین اون باشه اما نمی دونم  می تونم از عهدش بربیام یا نه امید وارم بتونم و تو این مدت لیاقت  مادری رو پیدا کنم   می دونم لیاقت پیدا کردن خیلی سخته اما می شه یاعلی باید گفت و حرکت کرد و اگه حرکت نباشه انسان در لجن زار فرو می ره

می دونی دلم برای امام حسین ( علیه السلام )خیلی تنگ شده دوس دارم همین الان برم زیارت

بد جوری دلم زیارت می خواد نمی دونم امسال هم توفیق زیارت می ده یا نه  دعا کن  عزیزکم با اون دستهای کوچولوی اسمونی برای مامانت دعا کن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
27 شهریور 91 16:15
وای گفتی از صبر و... گفتی از کرب و بلاااااااااااااا اخ گفتی ............