، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه النبی

وجدان

1391/6/18 13:05
نویسنده : منتظر
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نفسم  خوبی عزیز دلم  ،دلم برات خیلی تنگ شده خیلی  نمی دونم  الان چه کار می کنی   راستش خاطره خاصی ندارم بنویسم  و چیزی ندارم تعریف کنم چی بگم مثلا از این که صبح میام سرکار و بعد از ظهر می رسم خونه خسته و کوفته و یه غذایی درست کنم تا بابایی بیاد خونه و شام و یا حتی نهار نخورده اش رو بخوره و بعد از اون هم کار های خونه  و بعدش هم لا لا  همین شده برنامه روز مره گی مان  که اصلا دوستش ندارم البته الحمد الله و خدا را هزاران مرتب شکر اما گله و شکایت  از خدا ندارم از خودم شاکی هستم از روزمره گی هام  شاکی هستم نمی دونم به کدامین دادگاه باید شکایت کنم  هرچند  خدا دادگاه  وجدان را بر پا کرده تا همه ی انسان ها  خود را روزانه و در تمام لحظات  محاکمه کنند اما بعضی از  انسان ها  این دادگاه رو هر لحظه بر پا نمی کنند بلکه ممکنه سال ها طول بکشه  نمی دونم خدایا جزء  کدوم دسته هستم امید وارم هر لحظه  این دادگاه رو بر گزار کنم و تصمیمات درستی رو در این دادگاه بگیرم و حکم های درستی صادر بکنم  و بهش هم عمل کنم  مثلا حرفی نداشتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)